sexta-feira, 8 de abril de 2011

Please don't say you're sorry


Acho que todas nós já escutamos várias vezes isso.... quem traduz melhor o significado disso é a Madonna em sua música "Sorry". Eu me cansei também de ouvir isso, assim como ela. Pior, qeu quem pede desculpas, já sabia antes que ia te magoar...
"Depois que inventaram a palavra "desculpas" ficou mais fácil magoar os outros...."

Sorry - Madonna

Je suis désolé
Lo siento
Ik ben droevig
Sono spiacente
Perdóname

I've heard it all before
I've heard it all before
I've heard it all before
I've heard it all before

I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say you're sorry
I've heard it all before
And I can take care of myself
I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say 'forgive me'
I've seen it all before
And I can't take it anymore

(...)

Don't explain yourself cause talk is cheap
There's more important things than hearing you speak
You stayed cause I made it so convenient
Don't explain yourself, you'll never see

Gomenasai
Mujhe maph kardo
Przepraszam
Slicha
Forgive me...







Nenhum comentário:

Postar um comentário